God morgon!

Hm, var meningen att jag skulle gå upp vid 9, för att hinna plugga ordentligt, men så blev det inte... Har inte hört varken min eller Simons klocka och vaknade istället klockan 10 av att Simon väckte mig... Jaja, inte mycket att göra :P blev ju förhoppningsvis lite piggare :P
Nu sitter jag och försöker knopa ihop ett mail till faddrarna i dom andra sektionerna om stadsvandringen, som det är våran grupp som ska hålla i... Men vet inte riktigt hur jag ska skriva, vet inte hur mycket tid saker och ting tar... =/ Känns som att det är dömt att misslyckas när jag är den som ska hålla i det...  Nej, men får väl hoppas att det löser sig.. Är ju faddermöte idag, så då får jag ju lite hjälp av min grupp.. =) Men det här mailet måste iväg innan 12....

Jag har blivit helt fast i tetris, tycker det är ett av dom roligaste spelen som finns. :P Men det här är inge vidare när man borde plugga :P

Nej, nu ska jag se om jag kan fixa klart det här mailet, och sen blir det frukost och plugg.

Ha en toppendag!

Kommentarer
Postat av: PEm

Klart du klarar det cissi!

Jag tror på dig :D

2009-01-15 @ 18:32:38
URL: http://pem.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0