Nollning!!

Hej hej!
Så har det nu blivit söndag kväll, efter en hel helg fylld av rolig nollning. I fredags var det som sagt pizzabak, som sen slutade på Kåren!  :) Pizzabaket var mysigt, fick helt klart bästa nollegruppen. :) Jättesköna människor allihopa :D I min grupp är det Elin, Elisabeth, Benjamin, Sandra, Robert och Josefin! Inge snack om vilken grupp som kommer vinna nolleuppdragstävlingen! :) Kvällen på kåren var riktigt skoj, var på kanonhumör, och gick bara runt och snackade med en massa människor. :)
Igår var det "fångarna på studentgatan" som gällde! Precis som tv-programmet, men i Örebro. :) Kvällen avlutades sen på Bärseback, med en del öldrickade för en del, och en massa snack. Nyktert för min del då jag skulle upp o jobba imorse.... 5.50 ringde klockan, kan ju säga att jag var allt annat än pigg. Och det dryga är att även imorgon så ringer klockan strax före 6, för våran föreläsning börjar 8.00 nere på USÖ. =/
Ikväll hade vi "Speed date" och "Omöjligt uppdrag", och kvällen avslutades med korvgrillning. I början var det jag och Madde som hade ansvaret för korvarna, men efter flera svarta korvar och en som hamnade på marken så gav vi upp korvgrillningen :P
Nej, nu ska jag ta och se lite film och mysa lite med Simon i soffan... men lägger upp några bilder från noll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0