Resa bokad! =)

Den 3 februari den här tiden sitter jag på ett flygplan påväg till Egypten tillsammans med Simon, John och Madde. Ska bli skönt att få tillbringa en vecka i solen, och är så glad att jag lyckades hitta en vecka där jag i princip inte missar någonting alls i skolan.. eller, jag missar en dags föreläsningar, men det går ju att ta igen... Om jag är snäll kanske jag kan få kopiera nåns anteckningar! =)

Nu är seminariet avklarat, det gick bra tycker jag.. Skönt med en så liten grupp, och det var ju bara ur vårat gäng, så kändes väldigt bekvämt!  Nu är det bara tentan kvar, men är inte motiverad till att plugga för fem öre... Nu blev jag så taggad på att åka till solen, så det känns väldigt tungt att behöva sätta sig med böckerna igen, men man har väl inget val..

På torsdag börjar nollningen, det blir skoj! Nya människor och en massa festande, med nya och gamla vänner, kan det bli bättre? =) På torsdag är det registrering, sen på fredag blir det pizzabak, och kvällen avslutas på kåren =)  Blir nog nice =)

Nej, nu ska jag sätta mig vid böckerna och vara lite seriös för en gångs skull... Simon åkte precis till jobbet, så nu har jag ingen annan att prata med, det är bra, men tråkigt =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0