Snart helg!

Ja, då har ännu en "skolvecka" gått... vi har nu börjat en ny kurs, och är nu T3:or =) Wiiiie. Fast idag hade vi världens tråkigaste föreläsning, jag fattade typ ingenting alls, vet knappt vad den handlade om :P 
Igår var det pubrunda med nollorna som gällde, det var riktigt trevligt faktiskt, även om jag inte alls var sugen egentligen, och att det var förfest var det ingen som berättade för mig.. :P men sen hängde jag och Moa på Pitchers i typ 3 timmar, vi orkade inte springa runt till olika, så vi stannade kvar där och hängde på så sätt med flera olika grupper. =) Sen  när dom andra drog till Stället, för att tillbringa kvällen där, då gick jag till donken, handlade lite mat och tog sen bussen hem.. tyckte att det var rätt skönt faktiskt, en alldeles lagom kväll faktiskt =)
Idag skulle det ha varit stdsvandring, och jag var med och anordnade den, men i och med att det bara dök upp 3 nollor, så gick vi till Högströmska och lekte lite lekar och fikade. Jag och Claire hade ju handlat mängder av bullar och varm choklad, så det var ju lite synd att det inte kom så många.. =)

Imorgon är vi lediga, är sååå himla skönt =) Sen vid 16 klommer Brorsan och hälsar på, ska bli riktigt skoj. Så imorgon blir det hemgjord pizza och lite förfest hos oss, och sen blir det nog kåren. =)

Nej, nu ska jag se lite film, innan det blir sängen.. Är så galet trött!

Take Care! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0