Tidigt uppe.. igen!

Ja, nu är det tredje dagen i rad jag är uppe före klockan sju! Blä!! Anledningen till den tidiga uppgången idag är att Fabian sovit här inatt, och halv sju tyckte han att det var dags att gå upp.. =P Men låg och halv sov mellan sju och åtta medan Simon och Fabian lekte i vardagsrummet, det tyckte jag var soft! Han är så himla goo, Fabian... låg mellan oss i sängen fram till klockan sju, och varje gång nån av oss blundade så sa han: "Inte sova Cissi", eller "Inte sova Simon"..
Nu har jag precis kommit hem från att ha lämnat honom på dagis, och jag och Simon ska snart ta bussen ner till stan. Tänkte passa på att utnyttja dagen nu när vi ändå är uppe tidigt. =) Ska ta och handla inför resan, så slipper det bli så stressigt i helgen, då jag har annat planerat också... För nu är det bara 6 dagar kvar tills vi åker! =D

Ikväll är det bad på Gustavsvik som gäller! Är en av våra nolleaktiviteter, så jag hoppas att det är många nollor och faddrar som kommer! Är ju roligare om man är många! =)



Nej, nu ska jag ta och göra mig i ordning för stan!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0