Trött...

Detta har varit en mycket lång dag, tidigt upp och sent i säng.. och har varoit igång hela dagen! Duktigt Cissi! =)
På stan gjorde jag av med en massa pengar, eller inte massor kanske, men en hel del iallafall :P

Ikväll har vi som sagt varit på gustavsvik, var riktigt skoj, trots en massa strul med bussar som inte kom, och sen att vi inte hade en aning om åt vilket håll vi skulle gå när vi gick av bussen =P. Men vi hittade till slut iaf =)
Efter badet var det donken som gällde, traditioner ska inte brytas... Sen promenerade vi ner till våghustorget för att ta bussen därifrån, men upptäckte besvikna att den inte gick fören om 21 minuter, och bestämde oss då istället för att gå hem... Vi gick genom Sörby, vilket betydde att vi inte heller kunde fånga bussen på vägen, så jag och Rami fick gå ända hem till Brickebacken.... Men det gick rätt fort ändå... jag och Nils gick och pratade om allt och inget, och insåg helt plötsligt att vi var väldigt låångt före alla dom andra.. antingen gick vi väldigt fort, eller dom väldigt långsamt! Tror på det senaste faktiskt... för vi tyckte vi gick i normal gångtakt! =)
Nu är det skönt att vara hemma hos min älskling, och ska bli underbart att få sluta ögonen snart, och få sova en hel natt... och inte blir väckt halv 7 av en pigg 2-åring =P

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0