Dygnsrytm

Det är nackdelen med att jobba natt, när man väl är ledig är det svårt att sova. Igår var jag uppe till typ 2, så när klockan ringde halv 11 idag så ville min kropp verkligen inte gå upp. Somnade om igen och sov till 12. Gick då upp en stund, men kroppen kändes som en disktrasa, orkade verkligen inte nånting. Så gick tillbaka till sängen igen, så gick väl upp vid halv 2 eller nåt. Så nu kan jag ju såklart inte somna.
Ska som tur är inte upp så tidigt imorgon, ska vara hos Claire vid tio tiden, hon har jobbat natt och Johan jobbar, så ska gå dit och ta ut Molly för att leka lite =)

Nej, tror jag ska ta en banan och lite mjölk och hoppas på att det gör mig trött. =)

Hoppas alla sover gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0