Kval. övertid

Kvällen igår blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Gick iallafall över till Matilda vid halv 2, och sen vid 3 kom hennes familj och fikade. Molly kan ! =D Hon hade gått 7 steg, duktiga flicka.
Sen när dom hade gått så var det dags att byta om och börja dricka. Först var det sexparty, sen var det förfest som gällde. Dock slutade supandet för mig rätt tidigt, då jobbet ringde klockan 21 och frågade om jag kunde jobba idag klockan 7, och eftersom det är helg så betyder det att jag får kval. övertid. Att tjäna ca 270 i timmen lockade mer än en blöt utekväll, så det var bara att sluta dricka, stannade dock kvar tills dom drog ut på krogen.

Så idag har jag inte gjort så mycket mer än jobbat, skulle haft Molly ikväll, men hennes pappa kom på besök istället. Får träffa henne en annan dag! Hon är världens sötaste, så hoppas jag får träffa henne snart igen.
Snart kommer Simons bror hit och äter middag, det blir trevligt. Har knappt träffat honom, trots att jag och Simon varit tillsammans i snart 2.5 år. Så det ska bli väldigt trevligt att träffa honom lite. Sen ska det bli rätt skönt att sova tidigt och sova ut ordentligt. =)

Nej, nu ska jag börja fixa med maten.
Ha en trevlig kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0