Middag hos Jensen!

Shit vad varmt det är, visst man ska inte klaga, men idag har det varit så himla kvavt. Tycker att det är mycket värre än när det är sol och blå himmel och varmt av att solen skiner. Det blir så äcklig luft när det är så här kvavt, man blir alldeles klibbig.... Den här dagen har inte blivit som jag hade planerat, hade tänkt att jag skulle tvätta mellan 13-16, och under tiden jag tvättade så hade jag tänkt sola. Men när jag vaknade så var det mulet, så inge sola blev det, och sen när jag gick till tvättstugan så hade jag visst bokat mellan 16-19, så var bara boka om till imorgon eftersom vi skulle bort på kvällen idag. Men men, det är väl sånt som händer, men man blir så trött ibland när man tar fel på tider o så..

Tog bussen ner till stan och mötte Claire, gick till Hobbyaffären för jag ville köpa lite scrapbooking grejer, är så trött på att vänta på att det där paketet ska komma. Har gått med i en club på nätet, och ska få ett välkommspaket, men det har fortfarande inte kommit. suck. Men nu har jag lite saker att börja med iallafall, har börjat med ett litet sidoprojekt, på sidan av mitt fotoalbum. Det är så himla roligt, och det finns så mycket saker man kan köpa. =)

Sen åkte Claire till Arboga för att kolla på såna hundar som hon och Johan ska köpa om några veckor, och jag och Simon var bjudna på middag hos Jensen. Han bjöd på tacogratäng, och till efterrätt blev det morotskaka och jordgubbar som jag och Simon hade köpt med oss, Mums! =)

Nu har jag nyss pratat med mamma, dom är på semester i Norge. Nu ska jag fortsätta med mitt pyssel en stund till, sen blir det sängen. Ska jobba 7-16 imorgon. 

Förresten så är min älskling hemma igen, han har visserligen bara varit borta 2 dygn, men eftersom vi setts så lite på sistone pga jobb, så det var väldigt mysigt att få hem honom igen! =)

Trevlig kväll! 
Kramkram  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser att du blivit scrappare, kul :) Här i Uppsala finns det tre bra pappers o srappingaffärer, får ta det nästa gång ni kommer. I övrigt kan jag ju tipsa om pyssel.net om du inte redan hittat dit.

2009-07-07 @ 21:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0