Ny mobil!

Äntligen har min gamla mobil fått gå i pension, och den är nu utbytt mot en ny. Eller ny och ny, men Claires gamla, men den är typ som ny, så jag är nöjd! Den är så fin! =)

Igår var jag och simon till Claire och Johan för att hälsa på deras nya bebis, och det var nog det sötaste jag någonsin sett. Sååå liten och hur söt som helst.  =)


Såå goo! =)



Blöt efter lek i det blöta gräset!



Snart är det dags för jobb igen, sista natten nu, sen är jag ledig 2 nätter, det ska bli rätt skönt. Och imorgon blir det grillning och öl vid universitet, det ska bli riktigt mysigt faktiskt. Är många man inte sett på hela sommaren typ, så det blir myys!

Men först en natt kvar, och Simon ska jobba inatt han med, för Claire är sjuk =/ och det finns typ inga vikarier, så då fick han rycka in. =) Han ligger och sover nu, för han har varit uppe sen 6 typ, för han jobbade på fm också. Duktig pojke! =)


Sitter och pysslar med mitt fotoalbum, det är så roligt. Nu är jag snart klar med mitt Schweiz år, sen är det bara att hugga in på tiden i Österrike. Inte lika lång period, men jag har mycket mer kort därifrån, då jag har tagit kort från en massa olika folk. =)


Nej, nu ska jag fortsätta med pysslandet innan det är dags att gå och handla och laga mat innan det är dags för jobb =)


Ha en trevlig kväll!

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy sikken söt hund :)

2009-08-16 @ 13:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0