Soppa och scones

Gick upp rätt tidigt idag, klockan ringde 12, så blev bara fyra timmars sömn, så ska försöka sova en stund till snart. Annars blir det en väldigt jobbig natt. =P
Anledningen till att jag gick upp så tidigt var att Simon jobbar delad tur idag, så han kom hem strax efter 1, och då ville jag överraska med att ha lunchen färdig. Så gick upp vid 12, åkte till affären och handlade lite, sen hem och bakade scones och värmde soppa. Gott gott! =)

Sen blev det film i sängen, dirty dancing, tokbra film ju =) Och skönt att bara ligga o ta det lite lugnt.
Nu har älsklingen precis åkt tillbaka till jobbet, och jag funderar på om jag ska försöka sova lite, även om jag just nu inte är jättetrött, så vore det väldigt bra om jag kunde sova, iallafall en timme, helst två. Men vi får väl se hur det går.

Nu är Claire och Johan och hämtar deras lilla bebis, en lite hundvalp. Sååå mysigt. Tänkte åka dit och hälsa på imorgon, så jag får hälsa på nykomlingen. =)

Veckan som kommer blir lite lugnare än veckan som gick, är ledig 2 nätter på rad faktiskt. =) Jobbar nu fram till onsdag morgon, sen går jag på fredag kväll och jobbar till måndag morgon. =) Blir mycke pengar iallafall, och det kan ju behövas!!

Shit, kan inte fatta att det redan är 26 juli, snart Augusti ju, och då är det bara en månad kvar tills skolan börjar igen. Men ska bli kul med skola faktiskt, för det är ju både nollning, och sen så har vi bara en vecka i skolan, sen går vi ut på 7v praktik, så ska bli superskoj! =)
Nästa söndag så kommer Fredrik och Evy hit och hälsar på, de ska även hämta nyckeln till Fredriks lägenhet, ska bli kul att se hur den ser ut. =)

Nej, ska se om det är nåt på tv som jag kan somna till. =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Ja det ska bli kul att få se Örebro och hälsa på dig och Simon =) Väldigt nyfiken på lägenheten =P

Kram kram

2009-07-26 @ 19:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0