Sunes Sommar

Ännu en natt avklarad, bara en natt kvar, sen är jag ledig en hel natt, inte illa va?! Sen är det 3 nätter till, men sommaren är väl till för att jobba eller hur var det? ;) Och imorgon när jag är ledig har jag iallafall bästa sysselsättningen, ska vara barnvakt åt min lilla sötunge Molly, så inte går det nån nöd på mig inte =)

Och jag kan inte heller klaga på tv- underhållningen så här på eftermiddagarna när jag ligger i sängen och inte riktigt orkar gå upp. Igår var det ju Nils Karlsson Pyssling, och idag var det Sunes Sommar när jag slog på tvn. Underbart! =) Tycker det är en riktig klassiker, var riktigt länge sen jag såg den nu, dock slog jag på tvn först efter halva filmen, men alltid något. 

Nej, nu ska jag ta och laga lite mat åt min älskling som är bakis =P sen är det snart dags attt återvända till mitt andra hem =)

Ciao! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0