Glad Midsommar!

Midsommar igen, och tro det eller ej så håller det faktiskt uppe för stunden, även om det blåser rätt rejält. Men det gör det ju alltid i den här stan =) Men är rätt behaglig temperatur iallafall. Eller det var det imorse iallafall när jag kom hem från jobbet, sen har jag ju sovit hela fm. =)

Nu ska jag snart ta o hoppa in i duschen, och sen ska jag skjussa grannarna till lundby, för jag ska få låna deras bil ikväll och imorgon =) Ska passa på att handla lite på vägen hem också, när man väl har bil =)

Simon är på jobbet, slutar halv 4. Då blir det bara att packa ordning och sen åka till Sköllersta och hämta Matilda och Fabian och sen ut till Tisarbaden! =)

Ha en toppentrevlig midsommar! =)

Se hela bilden




Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0