Helgen!

Nu är vi tillbaka i Örebro igen, men för mig blir det bara hem o packa om, för imorgon ska jag åka till Falun. Kristina kommer vid 16 och hämtar mig imorgon, och sen bär det av norrut. Vi ska fixa och feja inför min brors student som är på fredag, det ska bli roligt!
Tänk att han har blivit så stor min bror att han ska ta studenten, och tänk att det gått 4 år sen jag själv tog studenten, åren bara förvinner.

I fredags hade vi klassfest, men kvällen började med middag hemma hos Moa, men kanongod mat. När vi ätit upp all mat och druckit lite vin/cider så gick vi till Tommy det rätt så många från våran klass befann sig. En riktigt lyckad kväll. Dock var det inte så kul när klockan ringde halv 8 nästa morgon, man var trött plus att en elak huvudvärk hade slagit bo i mitt huvud, bläää.. Anledningen till att vi gick upp så tidigt var att vi skulle till Eskilstuna då Malin tog studenten. =) Mormor hämtade vid stationen, och där inväntade vi mamma, pappa o fredrik och åt lite lunch innan det var det dags för utspring. Efteråt blev det god mat hemma hos Malin. =)
Jag och Simon följde sen med farmor och farfar hem och stannade där tills idag, var så jättelänge sen jag var där, så var bäst att passa på när jag för en gångs skull var ledig.

Igår åt vi surströmming för första gången i år, är så himla gott, speciellt när man inte ätit det på länge. Man äter tills man nästan spricker. =)

Lägger in några bilder från helgen.



Malin precis hemkommen från flakåkning! =)



Fin tårta!



Vi var på marknadsafton i torsdags kväll, då hittade vi världens sötaste skor som vi köpte till Fabian! Är de inte underbara? =)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0