Hemma igen!

Ja, då var även brorsan vuxen då. Hans student blev lyckad, till och med uppehållsväder. =) Mycket folk kom och grattade honom, och det var full rulle hela dan. Sen var han ute på kvällen, och hans snälla syster var och hämtade honom mitt i natten. =)

Sen på lördagen var det dags för bal, tyvärr hade vi inte lika stor tur med vädret denna dag, regnet öste ner, HELA dagen. Fotograferingen i parken var inte så trevlig då alla var tvungen att ha paraplyer eller regnjackor. Men sen var dom ju iallafall inomhus. =) Balen var på Harrys, och jag, Simon, John och Madde gick dit på eftersläppet. Det var en riktigt trevlig kväll, som för min del blev i princip nykter, då jag inte hade mått nåt vidare under dagen!

På söndagen var det sen dags för hemfärd, hade ju varit i Falun nästan en vecka, så var rätt skönt att åka hemåt igen. Vi åkte med John och Madde, och jag körde hela vägen till örebro, var länge sen jag körde så långt, det var roligt! Stannade och åt pizza i Kopparberg, och då kom även min fina Matilda och sa hej, en glad överraskning för oss båda =)

Idag har det varit en lugn dag, med lunch med Simons mamma på stan, samt inhandlande av lite saker jag behöver för min nya hobby, scrapbooking. =)

Känner mig fortfarande lite sliten idag, hade tänkt träna, men skjuter på det tills imorgon, känns som att kroppen funderar på att bli sjuk, men hoppas att den bara är trött och sliten efter helgen. Blev en del nätter med lite sömn eftersom jag lekte fyllechaffis, samt gick upp tidigt på morgnarna. =)

Nu ska jag ta tag i min garderob tänkte jag, den behöver verkligen städas, alla kläderna ligger slängda i en hög, och har gjort i flera månader, ingen ordning alls. Men har inte tyckt att det har varit nån ide att börja lägga kläderna snyggt eftersom det behöver plockas ordning ordentligt, annars är det ingen ide liksom. Så det är min plan för kvällen, Simon blev precis hämtad av H-I, de skulle åka ut till stugan och flytta nån garderob.
Sen när jag har städat klart blir det nog att fortsätta pyssla med mitt fotoalbum, det är så roligt! =)

Lägger in lite bilder från brorsans student.


På skolgården!


I bristen på annat fordon, men måste säga att han fick mycket uppmärksamhet när vi åkte på stan! =)


Max och Fredrik inför balen.


Ha en trevlig måndag kväll!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0