Varmt!

Ja, då var ännu en jobbnatt avklarad, det gick jättebra, trots att jag jobbade 7-16 igår också... Så blev 18.5 timme jobb på ett dygn, det är rätt bra jobbat va? =) Men idag är jag ledig, ska strax ta o lägga mig ute i solen ett tag, och steka lite! Men ska nog ändå ta det lite lugnt så att jag inte bränner mig, för imorgon ska vi åka till Eskilstuna med Fabian och gå på Parken Zoo, Millan ska med också, och kanske Claire. Det ska bli jätteroligt, där har jag alltid varit på sommrarna när jag var liten, så är verkligen sommar för mig. Och det ska ju fortsätta vara toppenväder, så kommer nog bli en kanondag! =)
Gäller bara att dricka ordentligt! =)

Nej, nu blir det solen för mig en stund, sen ska jag försöka ge mig ut o jogga lite senare ikväll när det är lite svalare.

Ha en bra dag!
Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0