Andra praktikdagen

Ja, nu har ännu en dag gått, och jag trivs ännu bättre på min avdelning, dom här veckorna kommer bli kanonbra! Idag gick jag med den sjuksköterska jag ska gå med under tiden jag är där.. Therese heter hon, och hon verkar vara jättetrevlig! Kommer bli roliga veckor!
Idag har jag fått dela medicin i medicinkoppar, gett insulin, gjort i ordning sprutor, gått på rond, dokumenterat och en massa annat! Längtar som sjutton efter lördag, så att jag får ha praktik igen! =D

Fabian är här nu, han ska sova här inatt! Han sitter och kollar på teletubbies nu och ska snart sova... Hoppas bara att han inte vaknar typ 4 imorgon.. som han gjort nån morgon den här veckan.. =P

Nej, nu ska jag lägga honom, sen plugga lite! =)

Ha det så bra!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0