Äntligen över!

Nu är det jag haft ångest för så länge, äntligen över! Men jag kan ju inte säga att det gick lätt och helt smärtfritt.. Oturen när det gäller lottdragning för vad man ska "redovisa" om förföljer mig. När vi hade eximination så drog jag "temp och feber", vilket var ett av de krånligaste momenten... Och när vi satt och väntade på att få börja idag, så konstaterade vi (jag, moa, claire o malla) att det ända vi inte ville ha var sårvård, för då skulle vi börja gråta och gå hem =P ) Sen var det dags att dra första lappen, på min står det diabetes... det hade vi ingen aning om att det skulle komma, så efter att första paniken lagt sig så var det bara att börja tokläsa i boken, och försöka få in så mycket det bara gick...Det gick ändå skapligt, trots min nervositet så tog jag mig igenom framförandet med några felsägningar och glömda författningar =p men ändå rätt nöjd eftersom jag inte var förberedd.. Hoppas bara att jag inte blir kuggad pga av att jag glömde författningarna!!
Sen var det fika, och så var det dags för lapp nummer 2.. tänkte att nu ska jag väl inte ha oturen att dra sårvård också, har gjort mitt svåra för idag.. men nejdå.. självklart får jag sårodling! bara börja tokplugga igen...inte min dag riktigt!
Men finns ju en positiv sak, mina vänner slapp ju dom svåraste =D och den här kändes iallafall bättre, tror inte jag glömde nåt jätteviktigt, men det blev väldigt oorganiserat, eftersom det inte blev nån tid över att lägga upp det på.. då all tid gick åt korvstoppning! =P

Ikväll så har jag jobbat, det gick bra.. Jobbade med en ny vikarie, hon var jättetrevlig! =D Sen när jag rapporterade till natten så upptäckte jag att en som skulle gå bredvid på natten, hon går i våran klass.. Så hon ska jobba natt med mig o Claire i sommar, så det blir trevligt! Såg hennes namn på en lapp när jag jobbade i helgen, och tänkte att det kunde vara hon, och det var det! =)


Idag kom äntligen vårat sing star, så nu blir det synd om grannarna, för både jag och simon sjunger mycket hellre än bra! Men är ju så roligt! =) Så nu har jag nåt att göra när jag inte pluggar.. =P så den här veckan borde jag inte hinna spela så mycket, eftersom vi har tenta på fredag.. men får väl se vad som är roligast, sjunga eller plugga?!?!?!  =P

Nej, nu borde jag sova.. är övertrött så det skriker om det...=P Visst ja, måste berätta, var lite roligt inatt.. Somnade typ vid 22.30 eller nåt, men Simon satt uppe och tittade på Beck. Sen när jag gick upp imorse så berättade han att han somnat i soffan och suttit där och sovit fram till klockan 6 imorse =P... och han hade inte ens lagt sig ner... utan suttit rakt upp och sovit med huvudet lite lutat mot kanten... Såå söt =P och trött måste han ha varit som sovit så obekvämt hela natten.... och jag sov nog också hårt som inte märkte att han saknades i sängen... haha.. tyckte att det var lite roligt!

Nej, nu blir det sängen, seminare imorgon, på em...
Nattinatti!
puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0