Armar som en apa!

Nu har jag iaf gjort nåt vettigt idag, har varit och storhandlat... Men nästa gång jag ska handla så här mycket, då får simon följa med... för trodde mina armar skulle gå av, bara av att gå från bussen hem.. Kändes som att armarna räckte ner till marken innan jag var hemma.. Men hem kom jag.. =)
På vägen från bussen träffade jag Matilda och Fabian, Och Fabian ville att jag skulle vara med och leka, så gick bara in med maten, sen var jag ute en stund.. Skönt med frisk luft och att tänka på nåt annat än plugg!
Är lite mycket just nu, med KTC och prov nästa vecka.. Sen ska jag jobba hela helgen också, så gäller att ha pluggat så mycket som möjligt nu i veckan.
Så är väl bäst att jag ägnar en stund åt studierna nu... medans man fortfarande har nån ork...=)

Förresten så var det strömavbrott inatt, vilket tydligen drabbade skolan ganska hårt.. Först så kom inte läraren in i salen där vi skulle ha lektion, så vi sket i det och pluggade istället.. Sen var det många datorer som inte fungerade, och alla skrivare hade blivit helt nollställda.. Så det kan bli bara av ett strömavbrott =P

Nej, plugg var det!
Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0