Fan, hatar att träna!

Eller, det gör jag väl egentligen inte, men passet idag var inte kul nånstans.. Men är iallafall stolt att jag tog mig iväg! 2h och 10min blev det.. det ska man kanske vara nöjd med.. men kroppen kändes inge vidare och jag hade noll motivation till det jag höll på med... Men men, är väl bara att bita ihop och ta nya tag... Nu är iaf första långpasset det här året gjort, och fler måste det tyvärr bli, för Stockholm maraton närmar sig med stormsteg. =P
Nu ska vi strax gå till Matilda, middag (tacos =)) och monopolspel står på kvällens schema! Blir nog supertrevligt!
Ha det så bra!
kramkram


Kommentarer
Postat av: måna

...hur många är vi, som gillar att springa i över 2 timmar?? :/ hmm

Det kommer att bli bättre...ska du se! :)

Snart kommer solen o våren...då kan ni titta efter tussilago i dikeskanten,under tiden ;)

2009-03-11 @ 23:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0