Gjorde min dag! =)

Har varit en rätt trist dag med mkt plugg.. men den avslutades kanonbra! Fick tag i en gammal kompis via facebook, och har nu pratat med honom rätt länge på msn ikväll! Var riktigt roligt att höra vad han hade för sig m.m. Har nog inte träffats på typ 2  år.. =) Men kom överens om att vi måste se till att ses nåt framöver!
Det gjorde iaf min dag!
Nu är det sängen som gäller!
Hahahahaha.. Simon hade tappat bort sin mobil.. hittade den nu i kylskåpet.. tankspridd? eller bara trött? tror på det sistnämda =)
Natti!

Kommentarer
Postat av: måna

...om jag fattat det hela rätt...så har dagen varit intensiv för honom oxå

hahahaha...kylskåpet...trött + tankspridd..är MIN gissning...(vet du, det började redan på för- middagen...fråga honom..;)

kram till er båda

2009-03-10 @ 23:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0