Jag är så stolt! =D

För första gången på länge så är jag riktigt stolt över mig själv! Jag klarade KTC eximinationen förra veckan, trots otur med momenten! Jag vet att jag missade rätt mycket, och gjorde världens sämsta såromläggning, men lyckades iallafall få godkänt, och det är jag väldigt nöjd över! Hade inte den minsta lusten att göra om det, nu är det praktik som gäller! =D Bara en dag kvar i skolan.... har gått 8.15-17 idag och imorgon går vi 8.15-16... Sen har vi inga förläsningar på länge! Däremot en massa seminarieuppgifter m.m. att göra samtidigt som vi har praktik...
Idag har vi haft föreläsningar om läkemedelshantering och läkemedelsberäkning... som vi har tenta på direkt efter praktiken... På LM-beräkningen måste man ha alla rätt, så det gäller att plugga ordentligt!
Nej, nu ska jag duscha (har varit ute och sprungit i snön) och sen fixa lite mat... Simon jobbar till 21 eller 21.30..

byebye


Kommentarer
Postat av: Måna

...:D..Du ser...Grattis! Vad skönt för dig!



De andra momenten fixar sig då...inte så märkvärdigt, egentligen! Du hinner "tjuvträna" på praktiken..:p



Kramkram

2009-03-23 @ 20:29:35
Postat av: Emelie

du klarar läkemedelsräkningen lätt om du bara läser frågorna ordentligt. itne speciellt svår utan ja, slarvfel är nog det man oftast åker dit på :)



du klarar det :)

2009-03-24 @ 23:19:40
URL: http://pem.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0