Mysig helg!

Åh, vilken härlig helg! Precis vad jag behövde! Fredagen tillbringades med min underbara vän Anna! Det blev god mat, julmust och en massa, massa prat! Är så skönt med vänner som det inte gör nåt att mann inte träffat på ett tag, och det känns ändå precis som vanligt när man ses! =) Vi kan verkligen prata om allt, det är bra! Satt hemma hos henne och pratade fram till tolv, fick sen till bishop och tog en öl, det var trevligt, och alldels lagom... Sen när vi kom hem blev det sängen, vilket också var rätt trevligt då det började vara svårt att hålla ögonen uppe =P Måste säga att jag är rätt avndsjuk på hennes lägenhet, så himla fin! Framförallt är jag väldigt avundsjuk på hennes möbler o sånt... Allting gick i svart, vill också ha!! Men vi håller ju på att byta ut allting till svart, blir bara så att vi måste ta en grej åt gången, då det inte finns så mkt pengar =/

Sen på lördag var det dags att fira Kristina som fyller 65 på tisdag! Bitte och Patrick hämtade upp mig i stan på morgonen, sen åkte vi o samlade ihop oss hos Anders, så att vi allihopa skulle komma samtidigt till Kristina... Hon visste inte att vi skulle komma så tidigt, så hon blev rätt chockad när hon såg oss komma allihopa! =P Det var roligt! Hon fick en resa till London av sina barn och morfar, Mamma och Bitte ska åka med henne! Hon blev superglad, så himla roligt at se, för hon förtjänar det verkligen! =) Sen på em kom det en massa annat folk för att fira henne, hon hade lite "öppet hus" med smörgåstårta och vanlig tårta... vet inte hur många gånger man åt smörgåstårta igår =P Sen fick vi med oss en hel smörgåstårta som blivit över, hem till John på kvällen också, där vi skulle ha lite fest! Det var prima fyllekäk det! =)

Nu sitter vi i Johns soffa, Simon spelar tv-spel. John sover på en stor luftmadrass framför tvn ( vi fick låna hans dubbelsäng,  vilken lyx =D ) och jag sitter brevid simon med datorn i knät.. Är inte bakis, vilket är underbart.. fast eror väl på att jag typ inte drack nåt igår, var inte sugen på alkohol liksom.. =P Snart är det dags för lite smörgåstårrtefrukost =P

Sen på em blir det middag hos mormor... det blir trevligt.. var jättelänge sen jag träffade henne! =) Sen blir det tillbaka till öret!

Ha en trevlig söndag! =)
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Anna

tack för en väldigt trevlig fredagskväll gumman!! alltid lika kul att träffas!:)pusskram

2009-03-23 @ 22:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0