Ny Design! =D

Tusen tack till min vän Claire som gjort min blogg så fin! =D Det behövdes verkligen, och eftersom jag ingenting kan om detta, så är jag väldigt tacksam att hon ville hjälpa! =)

Helgen har varit fullt upp, eller har väl egentligen inte gjort så mkt, förrutom att plugga.. Lite sova och mycket plugga har det blivit, då jag har jobbat natt både till lördag o till idag! Men mycket pengar blir det iaf, och det tycker jag om! Trivs väldigt bra på natten, och nu börjar jag äntligen lära mig de olika turerna... är lite svårt eftersom jag inte jobbar så ofta, så hinner ju glömma mellan varven. Och sen har jag varit blå rätt mkt också, vilket är lite onödigt eftersom det är den turen där jag går när jag jobbar dag, så den kan jag ju redan.. Men nu har jag och Helena bestämt att jag ska försöka byta så fort jag får den, så att jag blir helt van med dom andra turerna inför sommaren. Det ska bli skönt att jobba natt i sommar, då hinner man vara ute lite mer på dagarna, plus att man behöver ju inte sova lika mycket på sommaren när det är ljust. Sen jobbar man ju inte lika många dagar i veckan som man gör när man jobbar dag, så det blir skönt! Och en till sak som är bra med att jobba natt i sommar, är att Claire också ska jobba natt där! =) det bli roligt!

Nej, nu måste jag göra sista pluggrycket innan det är dags för sängen. Är galet trött, men måste kolla igenom ett par saker.. är ju KTC-eximinationen imorgon.. FY! Jag gillar verkligen inte det... tycker det är skitjobbigt att stå så där och prata inför en masa folk :S Men man har väl inget val, är väl bara att göra, sen så får det gå som det går.. Men känns ändå som att vi är betydligt bättre förberedda än vad vi var vid förra ktc-eximination.. visserligen så är detta mycket, mycket svårare saker, så skälvklart att man pluggar mer.. men ändå.. Är ändå det där med att stå inför folk, även om det bara är Claire, Malla och Moa. Men det är nästan värre, skulle vara lättare med folk man inte känner..

Nej, göra sista rycket var det ju!
Ha det så bra och sov gott! <3
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Millan

Halt, denna bild skyddas av devote.se

2009-03-15 @ 22:37:49
Postat av: Cecilia

Så jag får inte använda den?

2009-03-16 @ 07:11:18
Postat av: Anonym

HAHA nu fattar jag Millan =)

2009-03-16 @ 18:34:14
URL: http://.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0