Singstar och X-box! =)

Nu börjar jag bli lite trött på att plugga... har faktiskt varit riktigt duktig idag, har nog blivit 5-6h plugg idag, så det känns bra! Imorgon blir det skola på fm, långpass löpning på em och monopol hemma hos Matilda på kvällen tillsammans med Lotta och Simon. =) Blir nog trevligt!
Vi beställde äntligen ett singstar igår, så länge som vi har pratat om det.. Ja, egentligen ända sen vi flyttade in, och äntligen är det beställt. Hittade ett som var 50%rabatt på, så var nog anledningen till att vi slog till.. Jag har ju egentligen inte så mkt pengar, speciellt inte att lägga på sånt. Men men.. lite ska man väl unna sig också kanske =)
Sen som att det inte räckte med det så hittade jag ett begagnat X-box på torget på studentforum, åt Simon.. Det har han också pratat läänge om, så tipsade honom om det, och nu är det köpt! Han är jätteglad, och det tycker jag om! Gillar när min älskling är glad! =)
När jag ändå skriver om bra saker, så ska vi gå på bal på slottet den 25 april! =D Wiiii! Ska köpa biljetter nu i veckan, det ska bli riktigt häftigt! =) Provade min klänning från studentbalen nu när jag var hemma i helgen, och jag kunde faktiskt fortfarande ha den, trodde jag hade gått upp för mycket i vikt, men icke! Så nu letar vi bara en frack åt Simon... eller om vi inte hittar det, så en svart kostym.. men vore coolt med frack! Så är det någon som har en eller vet nån som har, så hör gärna av er! =)
Nej, liter mer plugg, sen tv och sova.. är grymt trött.. Skulle kunna sova dygnet runt just nu känns det som, men det finns det ju såklart inte tid till =/ haha.. nej, men man börjar känna sig lite sliten, är lite väl stressigt just nu.. och har en down-period också tillråga på allt... har kanske dock med stressen att göra.. Men gäller väl att hitta ljuspunkterna i det mörka.. Så helgen som var var en riktig höjdare, var så underbart att bara komma iväg, och umgås med dom jag trivs bäst med! =)

Trevlig kväll!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0