Sista dagen i skolan på länge! =)

Ja, nu är sista dagen i skolan gjord på rätt länge! För imorgon börjar äntligen praktiken, det ska bli riktigt skoj! Men lite nervös är jag faktiskt, för det är ju nu vi ska göra allt på riktigt ju.. det är nu det gäller.. Kan jag verkligen allt man ska kunna m.m.
Ska vara på USÖ klockan 9 imorgon för lite information och så, sen rundvisning på avdelningen m.m. Men tror inte vi får göra så mycket imorgon.. utan mest bara gå o observera.. =)
Nej, nu ska jag fortsätta renskriva mina anteckningar från LM-beräkningen igår... sen läsa lite i boken jag fick idag.. Sen när Simon kommer hem ska vi sätta ihop skrivbordet+hyllan jag köpt idag =) ( eller det var simon och måna som handlade det.. men jag betalade =P )
Ha en trevlig kväll! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

...du måste inte kunna allt när du kommer ut i praktiken. Tanken är att du ska använda de kunskaper du har och resten ska du lära dig, lära dig, lära dig! Det kommer att bli jättekul för dig, tror jag! Lycka till!

ps. kul att handla när andra betalar! ;) ds.

2009-03-24 @ 19:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0