Snart avklarat!

Nu är snart denna hemska vecka över... om en timme och 10 minuter sitter jag i bunkern med tentan framför mig.. det är då det gäller, det är då man hoppas att man haft turen med sig och pluggat på rätt saker.. =) Men vi får väl se.. en omtenta är väl inte hela världen.. även om det vore skönt att få slippa.. Men om man får göra om den så blir det mkt lättare, för då har vi haft praktik ett tag och är lättare när man kan sätta in saker i sitt sammanhang... Nej, ska läsa igenom ett par saker, sen ska jag ge mig iväg till skolan.. Mina vänner är redan där och pluggar, men eftersom jag ska åka till eskilstuna direkt efter tentan, så jkände jag att jag ville äta lunch o så hemma =)

Ha en trevlig helg!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0