Snowboard i helgen! =D

Hej hej!
Har varit lite mycket i veckan, därför har det inte blivit nått skrivet här... Har skrivit på hemtentan hela veckan, plus att jag jobbade natten tisdag till onsdag. =)
Helgen i Mora var toppen, trots lite strul på fredagen... simon blev matförgiftad på torsdan, så han spydde och mådde inge vidare under fredagen, så vi kom inte iväg fören vid 16... Så tog tåget direkt till Mora istället för att åka via Falun.. Men på lördagen mådde han bra igen. Så då blev det skidåkning för hela slanten.. Jag åkte hela 29 km... snacka om att jag var trött efteråt.. och träningsverken satt i flera dar sen. =)
På söndagen var det ju vasaloppet som gällde... följde några kompisar till pappa som åkte, plus en kille som går i min klass. Det var roligt. Han åkte riktigt bra.. kom 491:a =D

Nu i helgen är det snowboardåkning som gäller.. sitter och väntar nu på att Moa ska komma och hämta mig.. sen åker vi o hämtar Claire.. sen bär det av mot Falun. =) sen blir det åkning i bjurs fredag o lördag.. wiiiii! =) Imorgon kväll kommer simon också, och åker med oss på lördag =)

Nej, nu ska jag packa ihop det sista så att jag är klar när Moa kommer =)

Ha en trevlig helg!

Kramkram


Kommentarer
Postat av: måna



Härligt!

Hoppas ni får en fin helg i backen.

Don`t break a leg!



Måna

2009-03-07 @ 11:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0