Capio Läkargruppen!

Ja, då var praktikplatserna för hösten släppta. Jag ska tilbringa 5v på Capio Läkargruppen, som är ett privat sjukhus i Örebro. Visste tyo knappt vad det var, men av det jag läst så utför dom en del operationer, mest dagsoperationer, men även några lite större. Det ska bli väldigt spännande, och jag är den ända studenten som ska vara där, så det känns lite speciellt =P Det kommer nog bli kanon! Ser massor fram emot det! =D
Efter det ska jag vara 2v på akuten i Lindesberg, det ska också bli superskoj, lär ju få se en massa! Lite drygt att vara i lindesberg bara, men det är ju bara 2 veckor, så det är ju inga problem egentligen! =) och jag är ju nu en positiv människa som ska se saker positivt, så det kommer bli kalas! Nu längtar jag till hösten! Även om jag såklart ser fram emot sommar också! =)

Nej, nu ska jag ta o sova lite!
Ha det så bra! Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0