Grattis Älskling! <3

Idag fyller Simon 22år, så nu är vi lika gamla igen. =) Väckte honom med frukost på sängen, låg o myste en stund, och somnade även om en stund. Jättemysigt!
Igår var simons pappa och Siv, och hela släkten på pappas sida. Så var full rulle, men väldigt trevligt! Fick beröm för mina bakverk, det är alltid trevligt! =) Ikväll så kommer kompisarna och fikar, plus Måna och H-I, sen ska några ner på stan och ta några öl, medans jag ska åka till jobbet. Blir en jobbnatt, vilket betyder bra pengar eftersom det är röd dag imorgon =) Sånt gillar vi!!

På em idag har jag varit i skolan och skrivit på grupparbetet med Moa, Claire och Malla. Gick ganska bra, även om uppgiften känns rätt invecklad, var inte det lättaste att förstå vad dom vill att man ska skriva.

Nej, nu är maten snart färdig, och sen börjar nog gästerna rulla in.. Sen imorgon blir det först sova några timmar, sen så kommer mamma, pappa + flera... Trevligt, men trågt... Vi ska sova 8 pers här imorgon natt, det ska bli spännande hur det ska gå, trångt lär det bli iallafalll. =)

Ha en trevlig kväll! Lägger in en bild på min älskling, är från när vi var i Egypten! =D


Min snygging <3


Kommentarer
Postat av: måna

...Tack så mycket...för det goda bakverket, till kaffet...som jag höll på att bli utan..;)

Hoppas din kväll/natt blev lika bra som Simons ...kanske blev!

Hälsa dina föräldrar...och din pappa,lycka till!

2009-05-20 @ 20:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0