Hon är tillbaka! =)

Ja, nu var det väldigt länge sen, men jag har haft lite för mycket att göra för mitt eget bästa. Så när jag väl haft en stund över så har inte orken att skriva ett blogginlägg funnits. Och ju längre det går från sista inlägget, desto mer finns det ju att skriva när man väl skriver.
Kommer inte orka skriva allt som hänt, men kommer ta det viktigaste! Och en av de största händelserna är ju såklart BALEN på slottet vi var på, och jag ska även lägga in bilder därifrån, som jag så länge lovat Millan! =) Bättre sent än aldrig heter det ju! =P
Balen var toppen, kvällen var magiskt! Men allt började mycket tidigare. Redan vid 12 träffades jag och Claire för att dra en snabbis på stan för att inhandla lite smått och gått, och sen blev en promenad i solen hem till Simons mamma som skulle fixa våra frisyrer. Måste säga att vi kunde inte haft bättre tur med vädret, klarblå himmel, sol och över 20 grader varmt.
Väl hemma hos Simons mamma var det hårlockning som stod på schemat, både skulle ha lockiga frisyer, och resultatet blev riktigt snyggt! =D
Innan balen skulle vi hem till Lasse en stund för lite smörgåstårta, då han hade fyllt år. Sen var det dags för bal på slottet, men först var det ju självklart en massa fotografering utanför slottet, det togs en massa foton i olika konstilationer (ursäktar konstig stavning =P)  Sandra hade tidigare tagit en massa foton på oss vid svartån, men nu blev det mer foton. =) Väl inne på slottet fick vi ett glas champagne och välkomst tal. Sen fortsatte kvällen med kanongod mat och många vackra tal. Kvällen avslutades med dans. Något som förgyllde stämningen var att det spelades klassisk musik för oss under måltiden. Märkligt vad små saker kan påverka. Hamnade mitt emot ett mycket trevligt par som läste till socionomer. Sammanfattningsvis så var det ialalfall en toppenkväll med en massa trevliga människor, fina kläder och god mat! Lovely! =)

Sen så har det ju varit valborg också, och då anordnade Universitet nåt som dom kallade Campus48h, en tvådygnsfestival. Mycket trevligt! På onsdagen började vi med en fadderkickoff som bestod av grillning och lite lekar. =) Själv tog jag det väldigt lugnt denna dag, då jag hade praktik på torsdagen.
På torsdagen så grillade vi hemma hos Johan på tärnvägen. Claire hade två av sina tjejkompisar från Stockholm på besök, finfrämmande! =) Kvällen avslutades på kåren. Förresten så hade även jag fin främmande, John kom på besök och förgyllde kvällen med sin närvaro. =) Mycket trevligt! Dagen därpå kom morfar och Kristina på middag, dom hade ju inte varit här än, och vi har bott här snart 1.5 år, så tyckte att det var dags!

Sen nu den här veckan så har vi 3 tentor, visserligen är 2 avklarade nu, men man är helt slut till på köpet. Så mycket tid de senaste veckorna har gått till pluggandet. Tyvärr tror jag att jag kommer att kugga tentan i Läkemedelsberäkning, men det beror inte på att jag inte kunde det, utan för att dom utryckte sig lite luddigt, och jag fattade fel... Men är väl bara att bita ihop och fixa den nästa gång! Är alla rätt som gäller på den tentan, men det fixar jag nästa gång! =)

Har även blivit invald i Serums styrelse, är numer vice ordförande! Det ska bli en lärorik och mycket rolig uppgift hoppas jag! =) Var på första mötet igår... =)

I helgen blir det en tur till Näshulta, då John ska ha födelsedagsfest på lördag, hoppas på fint väder så blir det nog en riktigt trevlig kväll! =)

Nej, nu ska jag lägga upp lite bilder åt er, sen blir det nog sängen för min del! Är fullkomligt slut. När jag kom hem från dagens tenta, så totalslocknade jag och sov som en gris i 2 timmar... Efter det så blev det lite träning och sen faddermöte. Inge pluggande idag, känner att huvudet behöver vila lite, men imorgon är det hårdkörning igen!


Hårfrisering! =)



Min fina Claire! <3


Jag och min älskling <3


Så fina! <3


Den här bilden tyckte jag om på mig! =)



Alla fina tjejer...


...och alla stiliga karlar! 


De bästa! <3

Kommer några fler bilder när jag fått bilderna som Sandra tog med sin värsting kamera! =)

Ha det så bra!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Tora

Åhhhh, va fina ni blev!!! verkar varit en bra kväll på slottet :D kram

2009-05-15 @ 09:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0