Plugg, plugg, plugg

Fy, vad jag är trött på att plugga, det är det första man tänker på när man vaknar, och det sista man tänker på innan man somnar. All kraft och energi går åt till det..Det ska bli så skönt när man lämnar tentabunkern imorgon eftermiddag, för tredje gången  på en vecka!
Nej, nu ska jag åka ner till bibblan för att plugga med Claire! Gäller att man får nånting gjort idag! Blir till att ta sig i kragen ordentligt!

Livet är faktiskt lite orättvist! Mamma, Bitte och Kristina är i London nu, det hade ju inte varit fel! Hoppas att dom har det underbart, för det är dom verkligen värda!

Ha en bra dag allihopa! Ska göra mitt bästa för att min dag iallafall ska bli dräglig! ;)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0