Tråkigaste på länge!

Ja, då var nya kursen igång då... och föreläsningarna idag var inte roliga, faktiskt tråkigaste på länge.. helt meningslöst... På den första så demostrerade läraren hur google fungerar, i 10 minuter... Ja, för det var ju inte nån som visste =P

Dagen fortsatte sedan med träning och förberedelser inför Simons födelsedag. =)  Har precis bakat tårta... känner mig riktigt huslig... =)

Annars händer inte så mycket, men jag kom på efter inlägget igår att jag glömde skriva en viktig sak som har hänt! Min bror har skaffat flickvän, och jag träffade henne för första gången i fredags! Hon verkade vara supertrevlig, så han har gjort ett bra val min bror! Så håller tummarna för att det håller! =)

Hm.. tror det får bli ett kort inlägg idag.. känner att mina ögon är väldigt trötta, och imorgon börjar vi 8.15. SUCK! Men jag är iallafall glad om föreläsningarna är intressanta, då är det ok att ha heldag i skolan, men inte en dag till med föreläsningar i klass med idag.. då rymmer jag =P

Ha en fortsatt trevlig kväll!

kramkram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så länge det är föreläsningar så brukar man ju kunna smita i en eventuell paus, det är värre med trista seminarier ;)

2009-05-19 @ 13:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0