Check!

Ja, då var seminariet avklarat, det var inte alls så svårt, börjar faktiskt att vänja mig lite med att prata inför folk, är nog ordförandeskapet som har hjälpt mig en bit på väg. Och det är jag glad för, vore skönt om man kunde känna sig bekväm i att prata inför folk. 
Nu är det bara att ladda om och plugga inför KTCn som är imorgon 8.30.. det känns väl sådär, det är en annan situation och svårare att känna sig bekväm. Är ju inte lika många som lyssnar, men därremot en lärare som sitter och skriver ner varenda ord du säger, bläää.. men det ska nog gå bra. Skönt när det är över, då har vi en och en halv vecka på oss innan det är dags för tenta igen. Så det borde ju vara rätt lugnt! =)

Jag och Simon satt nyss och diskuterade att det typ inte finns nåt roligt att se på tv längre, inga bra serier att följa typ.. Har ni några bra förslag?? Typ det enda jag följer är Greys. =)


Ha en trevlig kväll! Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0