Rapportskrivande...

En ny vecka, en ny kurs. Dock måste jag skriva klart rapporten (som jag knappt börjat på), innan jag på riktigt kan börja på nya kursen... Är sjukt segt efter nattjobb och upp gick jag redan 12.30. Ska racerskriva nu, så att jag kan få sova några timmar ikväll innan det är dags för ännu en jobbnatt. Imorgon så har vi kursintroduktion, samt en föreläsning, går i skolan mellan 13.15-17. Så blir inte så många timmar att sova imorgon heller, men men, ger ju pengar iallafall, och det blir man glad av! =)

Nej, nu ska jag börja rapportskrivandet, ska snart ta och åka till Claire, för att sammarbeta lite med henne. Vi ska skriva varsin rapport, men vi ska ju skriva den på samma sätt, så är säkert en fördel att ha någon att diskutera med. =)

Simon sitter och leker på datorn, ska snart iväg o jobba. Känns som att man inte ser så mycket av varandra just nu, vilket är rätt trist. Men är väl så det kan vara ibland. =(

Ha det så bra allihopa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0