Dagens pluggkompis!

Ja, då har ännu en dag snart passerat, jag vet inte om jag har lärt mig så mycket, men hoppas på det, då jag nu är en dag närmare både eximinationen och tentan. Bläää säger jag bara.. vet inte vart jag ska hitta motivationen. Gäller att tänka framåt, att jag gör det här för att nå mitt stora mål, legitimationen. och då vet jag att jag kommer få jobba med nåt jag älskar. Är bara att stå ut och jobba gärnet fram till dess. Har snart gjort 2/3, bara att kämpa på. Men nu är det först KTC och tenta som gäller först..
Haft Spotify som min vän idag, skönt att ha nåt sällskap i allt tråkigt plugg. Har hittat en nygammal favorit, Patrik Isaksson, lyssnade mycket på honom när jag var typ 15, och hans musik har varit alldeles perfekt att plugga till idag. =)

Nej, nu blir det lite mer pluggande innan sängen kallar för lite sömn. Går på alvedon nu, så just för tillfället så får jag helt ok. =P Vad gör man inte för att orka plugga!

Ha en fortsatt trevlig kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0