Nollesittningen ht-09

Kvällen igår var riktigt lyckad, måste nog säga att det var en av de bästa sittningarna, om man ser till helheten. Själva sittningen brukar alltid vara rolig, men ofta blir kvällen rätt långrandig, eftersom man är på kåren så tidigt och det blir dåligt med förfestande. Så ofta så är man rätt nykter, eftersom jag är för snål att handla en massa i baren. Men igår blev jag rätt full ändå, blev bjuden på en massa sprit, så full blev jag =P Kvällen gick jättefort, förstår inte vart alla timmar tog vägen!

Så idag mår jag som jag förjänar , har varit en väldigt seg dag! Tanken var att jag skulle pluggat, men så blev det inte riktigt. Och imorgon blir det jobb, så får se när jag ska hinna plugga. =)

Hämtade nyss Fabian, han ska sova här inatt, det är mysigt! =) Och sen ikväll kommer Fredrik och hans kompis från Falun hit och äter mat. Dom ska gå ut sen, men vi blir hemma. Och det känns väldigt bra, är inte ett dugg sugen på att festa idag, är skapligt sliten efter gårdagen =P

Nej, nu ska jag leka lite med Fabian, och sen börja med maten =)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0