Pluggpluggpluggpluggpluggplugg....

... det är allt vad mitt dygn snurrar kring just nu, det är det första man tänker på när man vaknar och det sista man har i huvudet innan man somnar. Och till råga på allt så har jag blivit sjuk, så känns väldigt svårt att hitta motivation till att plugga, känner mig helt slut. Men är bara att bita ihop och plugga det sista nu, ska bli så skönt på fredag, när allt är över och det kan lugna ner sig lite. Då kanske man kan få bli riktigt frisk. =)
Och i helgen kommer mamma o pappa och hälsar på, det ska bli trevligt. Pappa har jag inte träffat sen i mitten på augusti, mamma var ju inte lika länge sen.

Nej, nu ska jag sätta igång med pluggandet igen. Skriver kanske lite mer senare! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0