Sittning ikväll! =)

Ja, då är det dags för den här terminens nollesittning, har precis varit nere på stan med Claire och Simon. Köpte en klänning till ikväll, den är jättefin. Är riktigt nöjd med den, och det bästa var att den bara kostade 199. =)
Idag tog jag en välfötjänt sovmorgon, var sen ner till skolan en sväng och pratade med Magnus innan det bar av ner till stan. Innan vi åkte hem så gick vi till Burger King och köpte med oss mat hem.
Så nu har jag precis ätit upp hamburgare, och ska snart ut o springa en sväng. Sen blir det dusch och ombyte innan jag styr kosan mot Claire, där vi tänkte ta en öl innan det bär av ner till sittningen =)

Skriver mer imorgon, nu är det att sätta fart som gäller! Hoppas ni får en trevlig fredagkväll, för det tänker jag ha! =)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0