Stockholm imorgon!

Äntligen ledig, är ledig 3 långa dagar nu. Det ska bli riktigt skönt, och anser mig även förtjänt av detta, då jag nu "jobbat" 7 dagar i rad.
Så imorgon bär det då av till Stockholm, så jag borde, istället för att sitta här, stryka och packa ner dom kläder jag ska ha med mig, samt plugga lite. Usch, gillar inte att ha det där pluggandet hängande över sig. Vet hela tiden att jag har nåt jag borde göra, men är så svårt att få något gjort. Har suttit en del, men känns som att jag inte kommer nånstans, som att jag inte får något seriöst gjort. Men är väl bara att ta tag i det, har iallfall lånat en bok av Claire som jag tänkte att jag skulle läsa på tåget imorgon. Lika bra att få det gjort när jag ändå ska sitta på ett tåg i 2 timmar, gör jag det inte då så vet jag att det kommer att prioriteras bort när det slutliga tentapluggandet faller in.

Nej, NU ska jag verkligen se till att få nåt gjort, ska packa klart iallafall, och sen iallafall göra upp en planering över pluggandet. Har en del timmar på mig imorgon också, tåget går inte fören vid 16, och det ända jag har planerat innan dess är att jag ska gå över till Werra en stund, men det blir efter lunch. Och Fabian sover här inatt, så kommer nog vakna rätt tidigt, men hoppas att han inte vaknar alltför tidigt, är ju bra om jag har nån ork att plugga också =P

Ha en trevlig helg!
Kramkram



Såhär känner jag mig ungefär ;)
Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: måna



Klart du måste ge dig tid att koppla av! DET

ÄR DU VÄRD!

Tänk inte på pluggandet på ett par dagar...

njut av ledigheten och din mammas sällskap !

Ha´så kul



Måna

2009-10-16 @ 19:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0