Toppenhelg i Stockholm <3

Blä, nu är det verkligen höst på riktigt, sitter här alldeles påpälsad och fryser ändå som en idiot. Känns som att jag håller på att bli sjuk, men det hoppas jag verkligen inte är fallet. Ska vara med på operation imorgon, och det får jag säkerligen inte vara om jag är sjuk. Och kan jag inte imorgon så blir det ingen operation, för kan inte på torsdag, och på fredag, lördag, söndag opererar dom inte, och sen slutar jag ju. Men ska sova tidigt ikväll så mår jag förhoppningsvis bra imorgon, får väl bli sjuk efter op imorgon, vore mer passande. =)

Helgen i Stockholm med mamma var toppen, vi hade det väldigt mysigt. Gick runt en massa på Stockholms gator, (shoppade ett par skor och ett par stövlar), samt åt och drack gott! Riktig kvalitetstid, känns riktigt bra, var länge sen vi gjorde nånting bara hon och jag.

Igår och idag har jag haft praktik, nu ska jag strax hoppa i säng tror jag, är helt slut. Imorgon är det första styrelsemötet sen jag blev ordförande, eller ja, just nu är jag bara vikarierande ordförande, men förhoppningsvis så blir jag invald om 2 veckor =)

Ha en fortsatt trevlig tisdagskväll! Nu ska jag mysa med Simon, och vänta på att pajen han bakat åt mig blir färdig! =)

kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0