Vovve till låns!

Idag har jag varit ledig, och den har jag spenderat med att plugga en del, har även varit ner till skolan en sväng för jag skulle sitta på kontoret. =) Skulle även passa på att äta lunch med Linus när jag ändå var i skolan, det var mycket trevligt. Var ett tag sen vi sågs, ska styra upp en dejt nån dag nästa vecka då båda har lite mer tid. Brorsan hakade även på på våran lunchdejt, mycket trevligt! Tog även sällskap med Fredrik hem, var ett tag sen vi sågs, så det var trevligt!

Molly har varit här idag, eller hon är fortfarande här, det är mysigt! Tycker hon är underbar! <3 och sen är det ju kul att kunna hjälpa till också. =)

Idag är det första faddermötet inför nollningen vt 2010, men detta är första gången sen jag började då jag inte ska vara fadder, känns riktigt konstigt, men känns ändå som rätt beslut. Kommer ha nog med att vara ordförande i Serum. Ja, det var ju första mötet igår, gick rätt ok faktiskt! =) känner mig nöjd, kommer nog blir bra det här. Har en bra styrelse, och det är ju det viktigaste! =)

Nej, nu ska jag sätta fart med plugget.

Lägger in en bild på söta Molly, men den är från när hon är liiiten! =) nu är hon mycket större!

Ha det toppen!

kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0