Akutmottagningen på USÖ!

Ja, då är dom första 2 dagarna gjorda, och jag trivs kanonbra. Är full fart nästan hela tiden, så man är rätt uppe i varv när man kommer hem, men tiden går fort och jag lär mig jättemycket. Känner mig redan mycket säkrare på mig själv, och på att göra saker på egen hand. Har ännu inte hänt nåt jätteblodigt, inte där jag varit med iallafall, men har ändå varit väldigt intressant! =)
Imorgon börjar jag 7, blir att gå upp supertidigt, då bussen går 6.12, suck... sen praktik till 16, och sen blir det pubrunda. =) Blir nog rätt lugnt, och ingen utgång för mig, känner mig redan lite sliten, och har ingen lust alls att bli sjuk nu mitt i praktiken och så! Tycker jättesynd om Claire, hon är sjuk och kan inte gå på praktiken, hon är på Thorax, så det är kanske inte så smart att gå dit och sprida smitta. Men skit drygt att missa flera dagar som man måste ta igen sen!

Nu ikväll har Matilda och Fabian varit förbi en sväng, supermysigt då vi inte setts på rätt länge! =) Han är gooo!
Just nu är Fredrik här och hänger lite, han hade varit på gymmet (hör och häpna =P ) och behövde sen skriva ut lite papper, så då tittade han förbi, så trevligt så! =)

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, och sen blir det snart dags att sova. Ska ju som sagt upp rätt tidigt imorgon.. =)

Imorgon blir det nog inte så mycket skrivet då allt nog kommer gå i ett hela dagen, men ska försöka skriva igen på torsdag. Då blir det fortsatt rapport från min praktik på akutmottagningen. =) Är så häftigt, för man känner sig så viktig, även om man bara är praktikant! =)

Take Care! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0