Första dagen på HPÖ

Fick sluta tidigt idag, då det var sjukt lugnt på avdelningen. Har idag börjat praktikperiod två, ska vara på vårdavdelning plastik i 5 veckor framöver. Idag var det mest introduktion, en massa information. För sen när jag väl kom upp på avdelningen så var det lunch, och sen när vi kom tillbaka så bäddade vi en säng, och sen konstaterade vi att den ända patienten vi hade hade gått och fikat, så då tyckte Maud (som är min handledare) att jag likagärna kunde gå hem. Vilket jag inte tackade nej till då jag måste skriva klart den där j**** uppgiften som skulle ha varit inne igår. Har skrivit rätt mycket, men vet inte riktigt hur jag ska få ihop det, vet inte riktigt hur dom vill ha det, vad det är dom är ute efter. =P
Nej, ska väl ta tag i det där på allvar, vore så skönt att få det klart och inskickat innan jag ska gå på ordförandemötet klockan 17.  Så bäst att sätta fart!

Imorgon är jag iallfall ledig, så då blir det att ta tag i plugget, tentan m.m. Samt att ta en rejäl sovmorgon, känner att jag verkligen behöver det :)

ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0