"Jag är trött i fötterna"

Ja, då var det söndag igen, och jag sitter här vid mitt skrivbord, borde skriva på min seminarieuppgift som ska vara klar imorgon klockan 8, och som jag inte ens börjat på. Men motivationen vill inte riktigt infinna sig. Har varit ute o tränat, och varit och köpt godis, men nu kan jag inte skjuta på det mera, nu måste jag sätta igång. Nu har jag iallafall bestämt mig för ett etiskt dilemma att skriva om, så har ju iallafall kommit en liten bit på väg, längre än tidigare idag iallafall. Får se vad jag kan åstadkomma med detta... =)

Gårdagen ägnade jag åt 2 saker, först till att sova, gick upp typ kvart över 4 på em, men hade jobbat natt, så det var ju rätt förlåtligt =P Sen var det bara att rycka upp sig, stoppa i sig lite mat (pizza, jag var lat ;) ), sätta på sig en klänning, och sen bar det av på fest! Första stoppet var hos Moa och Per, andra stoppet studentgatan 28 där vi träffade Linus och hans flickvän. Tredje och sista stoppet var Conventum, och här anslöt även min älskling, som kom med tåget från stockholm. Kvällen på Conventum var mycket trevlig, hade inte jättehöga förväntningar, men kvällen var väldigt lyckad! =) Blev ett besök på Burger King innan vi tog en taxi hem.

Vill även säga Grattis till Simon som igår genomförde sitt andra Lidingölopp. Du är så duktig älskling! <3
Helt nöjd är han dock inte, då han sprang 3 sekunder långsammare än förra året. Ungefär som jag vid Tjejmilen, då mitt mål var att komma under en timme. Min sluttid blev 1.00.00. Hade jag sprungit 1 sekund snabbare så hade jag klarat det! =)

Nej, nu blir det lite plugg, innan det blir mat. Ska försöka sova tidigt idag, är skittrött, och troligtvis så blir det 4 dagar i rad sen som jag börjar 7. suck. Men vore skönt att vara ledig på fredag, så då kan det vara värt det. =) För på fredagkväll så är det nollesittning! =) Det ska bli roligt! =D

Ha en fortsatt trevlig söndag! Lägger in några bilder från igår =)


Kommentarer
Postat av: Simon

Vad då nu ska jag plugga? du kom ju och kramades med mig i soffan, och nu ligger du brevid mig i soffan ju ;) inget jag ogillar iof ;)

2009-09-27 @ 16:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0