Ledig dag!

Men den som tror att jag bara slappat och haft det bra på min lediga dag tror fel! Nej, när man har praktik så finns inga lediga dagar, för när man väl är ledig från praktiken så har man en massa plugg som måste göras, plus andra saker som man måste göra för att få vardagen att fungera.
Men idag har jag ägnat åt att plugga, mina vardagssysslor får jag ta tag i en annan dag. Jag har ju faktiskt en arbetslös pojkvän som mest bara går hemma och slöar ;) så lite krav får man väl ställa på honom! =)

Passade även på att ta en efterlängtad springtur idag, eller det var rätt segt innan jag kom iväg, men har ju gått och varit småkrasslig i över en vecka nu, så var rätt skönt att komma igång igen. Blev ett milpass, hade dock tokig motvind, vilket inte var så vidare kul, men skönt efteråt är det ju alltid! =)

Nu ikväll gick jag över till Matilda för att dricka te och spela spel, men hann bara vara där drygt en halvtimme innan Claire ringde. Hon var tvungen att åka iväg till jourvårdcentralen, så fick rycka in och vara hundvakt. Men det gör jag ju så gärna, både så är ju Molly fantastiskt söt, sen är det klart att man vill ställa upp!  <3

Nej, nu är det dags för sängen, för imorgon är det dags för praktik igen!

God natt allihopa!
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0