LEDIG imorgon!

Shit, jag är helt slut, var rätt länge sen jag var så här trött. Men inte så konstigt kanske, har ju praktik på Akuten, och har "jobbat" 7/8 dagar, och i och med att allt är nytt så blir man ju så trött. Så det ska bli helt underbart med en ledig dag imorgon, ska ta en välförjänt sovmorgon, och sen blir det en sväng till IKEA för mig och Simon. Ska förhoppningsvis få låna Måna och H-I bil, får vi inte det så får det bli en annan gång, men lät inte helt omöjligt.. Så vi håller tummarna =)

Praktiken är fortfarande riktigt, riktigt skoj! Bara 2 dagar kvar nu, känns jättetråkigt. =( Men tur iallafall att jag ska ut på en ny praktik, och inte tillbaka till skolan! Är så roligt med praktik, känns att man verkligen börjar lära sig saker nu, man vågar ta för sig, och klarar väldigt mycket på egen hand. Tar prover och sätter en massa infarter utan problem. Känns helt underbart, har verkligen hittat rätt! =)

Nej, nu ska jag fundera på om jag orkar plugga lite, innan det blir sängen. Är som sagt mer död än levande =)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym



Hallå där,

Vi hoppas nu att ni hann uträtta det ni ville,

och hade nytta av bilen ! :)

2009-09-15 @ 21:27:35
Postat av: Cecilia

Jajjemän, vi köpte en massa fina grejer, och lite mat blev det också. =) Nu kommer vi snart tillbaka med bilen. =)

2009-09-16 @ 11:17:57
Postat av: Cecilia

Jajjemän, vi köpte en massa fina grejer, och lite mat blev det också. =) Nu kommer vi snart tillbaka med bilen. =)

2009-09-16 @ 11:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0