ÖREBRODAGEN 2009

Ja, då var det dags igen, Serum hade vunnit 3 år i rad, så det var dags att återigen kämpa för att pokalen skulle få stanna hos oss. =)
Laget kämpade toppenbra, tog sig till final, men slutade tyvärr som 2:a.  Men toppenbra kämpat!
Jag och Moa jobbade som sjukvårdare under dagen, det var rätt trevligt, var som tur inga allvarliga skador, och vi gick mest runt och njöt av den härliga stämningen! =) Vi plåstrade dock om ett sår och lindade en fot också, så lite nytta gjorde vi också! Och för detta fick vi biljetter till It´s så, och varsin ryggsäck, inte helt fel. =) Plus lunch.

Sen när finalen var avslutad var det dags att ta sig till systemet, tillsammans med alla andra studenter, var kanske inte det smartaste att gå dit direkt efter avslutade tävlingar, men gick rätt fort och sen tog jag bussen hem. Väl hemma blev det tacos med Simon, Sandra och Fredrik.
På schemat för kvällen stod inflyttningsfest hemma hos Pierre, och Anna var på besök, så blev en toppentrevlig kväll med utgång på Frimis. Var jättelänge sen jag var där, men det var riktigt trevligt. Efteråt blev det ett besök på BurgerKing, innan vi tog en taxi hem. För en gångs skull var det inte jag som var fullast, utan Simon =) Jag och Anna lyckades iallafall få med honom hem, så slutet gott, allting gott! =)

Nu har vi varit vakna några timmar, och vi ska snart åka ner till stan för att äta lunch på Java, innan det är dags för mig att bege mig till akutmottagningen. =) Trivs fortfarande jättebra, och det känns faktiskt kul att gå dit, trots att det är helg. =) Ska bli lite spännande att jobba lördagskväll, borde kunna hända rätt mycket spännande då! =)

Nej, nu ska jag ta och byta om och packa min nya ryggsäck ;), så jag är beredd att åka, så dom andra slipper vänta på mig. =)

Hoppas ni får en trevlig lördagskväll, det ska jag ha! =)

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0