Praktiken på AKM slut =(

Ja, då var sista dagen på akutmottagningen gjord. Känns jättetråkigt, för det har verkligen varit jätteroligt, har varot bra personal och jag har fått gjort mycket. Fick mycket beröm av personalen idag innan jag gick hem, att jag var väldigt framåt, att jag tog för mig, samt att jag var duktig på att sticka. Dom sa även att dom hoppades att jag skulle komma tillbaka till dom och jobba nångång! =) Så det blir att söka dit när jag är klar sen! =)

Det är riktigt kul att få beröm, känner mig lite fånig, men var väldigt rak i ryggen när jag gick därifrån. =P Nu blir att ta nya tag och göra lika bra ifrån sig på HPÖ, där dom ska betygsätta mig med G eller VG. Denna praktiken är det bara VG som gäller, fick ju bara G förra, men nu har jag allt sikte inställt på VG, tycker ju att det är superkul med praktik, och känner att jag lärt mig massor på dessa 2 veckor. Har varit med om så mycket!

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, maten står på spisen. Sen blir det lite vila innan det är dags att åka ner till Almby Hemvård för ett nattpass. Måste ju ha lite pengar också, även om det känns som att jag redan gjort mitt för detta dygn. Men bara att bita ihop, blir roligt när lönen kommer! =)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0