Uppgiften blev klar till slut...

Ja, efter många timmars slit så blev den äntligen klar. Självklart så var det inte så svårt, när man väl kom igång så tog det inte så lång tid. Men jag var fruktansvärt trögstartad igår, och hade inte den minsta lust att hålla på med den där uppgiften. Idag har jag tagit paus från allt vad plugg heter och har ägnat några timmar åt scrap booking istället, tyckte att det lät mycket roligare, och tyckte att jag var värd det =)
Får ta tag i skoarbetet igen imorgon, men man kan faktiskt behöva en paus ibland.

Simon lagade supergod mat åt mig idag, rotmos och fläskkorv. Mums! =)

Nej, nu ska jag återgå till Idol och scrapingen. Imorgon är det praktik igen, plus seminarie.

Ha en fortsatt trevlig kväll! =)

Kramkram

Kommentarer
Postat av: måna



ABSOLUT !

Självklart är du värd lite scrapping...i längden

orkar man inte bara plugga, äta, sova och jobba.



Man måste vara omtänksam mot sig själv, oxå. :D

2009-09-29 @ 20:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0